Wat dacht u van een 24/7 unmanned shop in uw hotel?

Met het nieuwe concept van de 24/7 unmanned shop biedt Wanzl de hotelbranche nieuwe kansen om hun servicelevel en omzet te verhogen.

De 24/7 unmanned shop biedt plaats aan een breed scala aan artikelen zoals; snacks, drogisterijartikelen, souvenirs of merchandise van het hotel. Naast verkoopruimte kunnen er ook verschillende diensten worden aangeboden zoals een was service of koffiecorner. Het grootste voordeel is, zoals de term al zegt, dat de shop zonder personeel, met behulp van een zelfscankassa kan worden geëxploiteerd.

Verhoog uw servicelevel

De 24/7 unmanned shop kan bijvoorbeeld een ontbijt to go aanbieden buiten de reguliere horecatijden, waar tot nu toe geen of slechts een beperkt aanbod mogelijk was. Omdat de gasten er ook snacks, dranken en cosmetica kunnen kopen genereerd u meer omzet in het hotel. De keuze van de producten is daarbij veel groter dan in de minibar of bij standaard snackautomaten. Omdat er personeelskosten worden bespaard kunnen de investeringskosten snel worden terugverdiend.

Onze store-concepten ontwikkelen wij geheel op maat

Zowel het store-concept als de productkeuze (van rekkensystemen, bakkerij en koffiecorner tot koeling) kunnen volledig volgens uw wensen worden uitgewerkt. Wanzl beschikt over eigen ontwerpers die werken binnen een passend budget en uw formule. Klanten kunnen hierbij rekenen op de jarenlange ervaring van Wanzl in de retail; van ontwerp tot oplevering.

Eenvoudig en snel: ook standaardvarianten zijn beschikbaar

Wilt u geen concept op maat, maar toch gebruikmaken van onze hoogwaardige producten? Geen probleem, alle gewenste units kunnen ook als standaard variant worden besteld. Samen met onze accountmanager vindt u altijd het gewenste assortiment.

Benut kansen met onze Wanzl-knowhow

Wanzl staat bekend als wereldmarktleider op het gebied van winkelwagens en winkelinrichting maar de hotelbranche is voor ons zeker geen onbekend terrein. Als u kiest voor een 24/7 unmanned shop kunnen uw gasten zichzelf eenvoudig bedienen; comfortabel, overzichtelijk en 24 uur per dag.